.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نرخ دیه 90 میلیون تومان تعیین شد

سخنگوی قوه قضائیه با اعلام اینکه امروز مهلت دوماهه برای بررسی دیه 90 میلیونی به پایان رسید گفت: براساس بررسیهای حقوقی و فقهی همان گاو، شتر و گوسفند برای تعیین دیه در نظر گرفته شد و با توجه به اینکه شتر ارزانتر از گاو و گوسفند است قیمت دیه 90 میلیون تومان تعیین شد.

به گزارش الف، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای عصر دوشنبه در هفدهمین جلسه سخنگوی قوه قضائیه اظهار داشت: در خصوص مسئله دیه ایراداتی مطرح شده بود که وزیر دادگستری پانزدهم خرداد در نامه‌ای به رئیس قوه قضائیه خواستار مهلت دو ماهه برای بررسی دیه 90 میلیونی از سوی دولت و بیمه شده بود. امروز این مهلت به پایان رسید و براساس بررسی‌های حقوقی و فقهی همان گاو، شتر و گوسفند برای تعیین دیه در نظر گرفته شد که با توجه به اینکه شتر از نظر قیمت ارزانتر از گاو و گوسفند است قیمت دیه 90 میلیون تومان تعیین شد.

وی ادامه داد: با توجه به این که از ابتدای امسال بیمه‌ها قراردادهای خود را براساس دیه 45 میلیون تومانی منعقد کرده بودند از اول مهرماه می‌توانند قراردادها را تجدید کنند. براین اساس بیمه‌ها تا 60 میلیون تومان را می‌پردازند و 30 میلیون باقی مانده بر عهده کسی که دیه بر عهده اوست. اگر فرد توانایی پرداخت این مبلغ را نداشته باشد مقصر شناخته شده و زندان نمی‌رود./234


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.13 seconds.